22 januari

Dagens låt : Tally Hall - Good Day


Gud så glad man kan bli bara av att tåg 07.42 inte är inställt som det ofta är och för att när 07.42 tåget faktiskt kommer så är det ett nytt tåg. Det är sånna tillfällen som verkligen räddar en dålig morgon :D
så kom jag till centralen och det var KAOS. Camilla och Jacob kom med tuben från ropsten och joinade mig. vi bestämde oss för att inte änns försöka tränga oss på det överfulla tåget så vi tog nästa och pressade oss in där istället. Kliver av vid Rådmansgatan och 5 minuter senare är man i skolan, UTAN ATT HA KOMMIT FÖRSENT OCH BLIVIT UTELÅST :)

jag vet att jag är FÖR men jag kan inte hjälpa det. ;)
Min linje är däremot tydlig!
(Internskämt a la MMZ)


Dagens kommentar: (av Erik Segerstedt)
"..I början tyckte jag att smeknamnet var jobbigt. Naken-Janne och Snygg-Erik liksom."



Snösnösnösnösnö och kyla! Vackert men jag behöver en filt, en kopp te och en värmande famn, snälla?
/ Zandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback