järngänget

Att skriva om sin "extremt fantastiska dag" är inte riktigt min grej, jag testade i början av min blogg men det blev bara fel och tråkigt, det är inte jag helt enkelt..
För vem fan vill höra om mina trista dagar?

Men,
 idag Träffade jag min lilla Ema. (
www.myspace.com/slipzochskjorta )
Det var skönt. vi hade inte setts sen dan efter avslutningen vilket var den 13de juni.
Jag tog bussen som tar 16 minuter till haninge och Emma.
16 minuter! det är underbart.

Vi satt och pratade i 2 timmar.
Jag saknar mina två järnkompisar. mitt gäng. mina soulmates.
ecz, vår löjliga förkortning.

Med er mår jag bra, med er är jag, jag.
Tack för härliga stunder under året. Hoppas dom blir allt fler.
Jag är lycklig som har er.
Tack.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback