Zandra, SLUTA FUNDERA!

Jag är utan tvekan en grubblare eller funderare, för den som vill..

Om jag är osäker på något eller inte kan tyda vad en person vill eller menar, då väljer jag att älta "problemet" om och om igen, in och ut och alla som råkar komma i min väg tvingas lyssna på eländet..

Så var det då även med en fundering jag hade i jan/feb.
Det var en händelse/kväll som jag inte riktigt lyckades tyda & inte kunde släppa.
Nu har jag sedan länge släppt det, gått vidare.
Är det inte då  lägligt att en killkompis idag kommenterar min fundering lite retsamt?

"Zandra, var det inte så att..?"
"Jooo X, så var det"

Sedan tog han upp min fundering och nu är jag här igen..
Tänker på samma gammla incident och kan inte för fem öre släppa det.
usch.


dagens låt: One last Cry - N'sync

   
Isabell fotade mig igår ^^

Über und aus - Zandra

Kommentarer
Postat av: Marie

fan va snygga bilder, revyn eller?

2007-05-15 @ 18:25:19
Postat av: Zandra

Neeej, Isabell fotade mig i söndags :)
men tack gumman! <3

2007-05-16 @ 17:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback