Daniel Karlsson

för 4 minuter sen talade Jihde om att Daniel åkte ur idol och jag kan bara säga:

SVENSKA FOLKET VAD FAN TÄNKER NI MED? VAR HAR HÄNT?
HAR VI ETT UNDERSKOTT PÅ HÖRAPPARATER I SVERIGE!


det är inte klokt! det är inte sant!

Först Christoffer och sen Mattias och nu Daniel?

Okej, kanske var det bara jag som höll Christoffer och Mattias närmast hjärtat men kom igen nu, Daniel?
Han var den bäste av de alla! Han kanske inte var min absoluta favorit men han skulle ju vinna! ingen var bättre än han!

Varför är denna totalt usla Andreas kvar i tävlingen?

Idol 2007 är dött för mig. Varför ska jag gå på finalen för?

image66

Kommentarer
Postat av: Sara

Jag har kollat på ett par avsnitt av idol den här säsongen, och ingen har haft så mycket talang som Daniel. Såg inte gårdagens avsnitt, men tvivlar på att det var rättvist att han åkte ut. Han var grymt duktig, näst intill genialisk. Kanske kan man på så sätt säga att det var bra att han faktiskt åkte ut, så att han slipper idol-stämpeln och kan få en egen bättre karriär.
Håller dessutom med om att Christoffer hade talang, han borde inte ha åkt ut. Mattias därimot var mest bara söt, inte så duktig. Men alla har ju sina personliga favoriter. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback