den finaste bollen av de alla: Guldbollen!

Så idag var vi på fotbollsgalan med en del av laget.
Trots att Johan Elmander varken var där eller fick pris så var det en kul gala.
Kunde ha varit like roligare artister enligt mitt tycke men det dög :)

Nästa år räknar jag med att Johan Elmander är på plats och får mottaga priset för årets forward/anfallare.
Han kommer att bli lika stor som Zlatan en dag, nästan ;) (en flicka kan ju alltid drömma)

Men att han skulle lyckas, det visste jag redan då Kim Källström-yran var som störst i Djurgården.

Jag minns den där matchen för fem år sedan, den första jag såg live, Djurgården - Landskrona då jag frågade pappa: " Pappa, vem är den långa killen med nummer 25?" "Det är Johan Elmander"

På den vägen är det. jag har fortfarande kvar biljetten från den dagen då jag fann min idol.

image58

Nummer 25, 9, 19, 11 - sätt på killen vilket tröj-nummer som helst, han lyckas!

Kommentarer
Postat av: Alex

Nice :P vem vann guldbollen? missade galan...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback