en nästan perfekt dag

Morgonen började så bra som den bara kunde när jag träffade Gustav på väg till skolan. På lunchen gick jag, Emma och Camilla till restaurang GRILL som serverade gratis mat och dryck samt en smygtitt på restaurangen som nu är upprustad efter branden. Mat smakar som godast när den är gratis :) Sen fick jag mina Mintisar som Carl köpte till mig på Starbucks i New York. tack tack!
Det enda som saknades för att göra dagen perfekt var en skymt av den unge, extremt-jättesnygga busschauffören..
Men kanske imorgon? ;D

Grattis till Helleday som fyller 18 idag och grattis grattis till Camilla som klarade teoriprovet och nu kan köra upp inom några veckor!



Dagens mobil-bilder


Kommentarer
Postat av: Leyla

hehe så sant så. gratis mat är alltid godast:)

Postat av: Annamellita

Vad bra med gratis mat! :)

2008-02-21 @ 19:58:02
URL: http://annamellita.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback