Kungen av dem alla

Vi har alla våra idoler.
Några av mina största idoler har jag inom fotbollen.
Det finns många jag ser upp till men det finns någon som slår dem alla!

Johan Elmander.
Killen från Allingsås som har spelat för Holmalund, Örgryte, Djurgården, Feyenoord, Bröndby, Breda och nu Toulouse. En stark forward som började som mittfältare. Elmander har allt. Ett klokt spelsinne, tekniken, farten och ett skott som inte är att leka med. Att se Elmander spela är som att svepas iväg av en härlig vind, en vind som skriker: Allt är möjligt! För han gör det möjligt och han har bevisat att landslaget behöver honom.
Elmander säger själv att han en dag vill spela fotboll i England och får jag välja så önskar jag att han en dag ska Spela för Chelsea, det vore det ultimata.


"Det var jag,
Andreas Isaksson, Kim Källström
och Mikael Dorsin.
Vi hängde alltid ihop,
bodde nära varandra,
och är fortfarande bästa kompisar.
"


image153
image155
(Hunken från Holmalund)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback