Slut på sportlovet

Det slog mig plötsligt att sportlovet är slut.
Vad har jag gjort detta sportlov?

Dag-För-Dag:

Fredag: jag och Jonathan fikade på Café 60, när Nicole sedan kom åt jag middag och hon fikade på Alberts där Söta-Killen jobbar :) Jag och Nicole åkte vidare till Örby för att träffa Gustav och hans kompisar. Det blev Guitar Hero fram till halv 00.

Lördag: Jag Nicole och Hanna strosade runt i staden och fikade på EH för att jag och Hanni skulle få en Chai.
På kvällen åkte vi hem till Hanna Där även Sandra, Alex och Cashen var. Ännu en kväll spelades det Guitar Hero.

Söndag: Jag körde bil och på kvällen var jag hos Hanna igen. Den här gången var det bara jag Nicole och Hanna.

Måndag: Jag åkte in till staden för att Träffa Carl men oväntat nog blev det Jag Carl och Karl som sprang runt i stan. (Borde jag vara förvånad?) Träffade senare Mamma i centrum där vi köpte en väska och tre klänningar till mig. På kvällen Körde jag bil Hem till Gustav. Vi spelade Guitar Hero och nu måste jag säga att jag började bli riktgit bra!

Tisdag: Blev en slappar-dag då jag egentligen skulle träffat Emil. På kvällen bar det av till Hanna igen. Hos Hanna var denna kväll Emma, Ricky och Filip och självklärt spelades det Guitar Hero.

Ondag: Jag blev sjuk.

Torsdag-Söndag: Stöten med familjen.


Mobil-Bilder Tagna under lovet:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback