Tidiga Solglasögon-bärare

(ber om ursäkt för att det dröjde)



Klockan är 13:någonting en sportlovs-morgon och jag, Nicole och Hanna beger oss ut i city.
Månaden är februari och solen börjar titta fram!
En underbar vårkänsla sprider sig i hela kroppen och det syns på det vackra folket omkring oss att nu är sommaren på väg..

Och det är inte lite det syns heller, för var man än tittar ser man folk i vårjacka och solglasögon.
SOLGLASÖGEN, i februari!
Okej, nog må det vara snyggt med solglasögon men inte mitt i vintern! Låt inte marken lura er, bara för att det inte är snö betyder det inte att det inte är vinter.
Jag tyckte att det såg ganska kul ut där dom satt i sina solglasögen och solen gick i moln och det började regna.
Hah, där fick dom.

Men ett par snygga solglasögen till sommarn är ju aldrig fel, men snälla, solglasögen i februari?
Endast att vara i Fjällen eller Alperna är ett undantag.
Jag väntar minst till slutet på april innan jag tar fram mina.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback