Vägen till stöten!

Nu ska jag testa en grej här.
Jag ska testa att skriva allt om denna månad mars.
Ja, ni såg rätt, precis allt! (nästan)

Jag,
som tidigare sagt att "en blogg om mitt meningslösa och patetiska liv är inget någon vill läsa".
Men nu ska vi se vad som händer.


Ett projekt som officiellt börjar imorgon är "VÄGEN TILL STÖTEN". Om denna strikta, penga-snåla månad mars som kommer att leda till en underbar start på April månad och all förberedelse inför stöten!
Om en månad (3-6 apr.) ska jag och tre av mina älskade vänner till Stöten som ligger i sälen och då behövs det pengar och en rad förberedelser.
Kanske får bloggen även sina första gäst-bloggare!
Så häng med!



De fyra vännerna som i månader har planerat en vit (tolka den som vill?) fjällsresa till stöten!


Emma,Camilla,Cornelia och Zandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback