Helgen kom men gick igen.

Täby - Huddinge 1-1
0-1
(Alexandra Gullbäck)
http://www.sportnik.com/group/23053/news/330876

Helgen har varit lugnt, solig och Grymt skön!

Igår kom Emma hem till mig och vi satt ute i solen med vår samhälls-uppgift.
Sen Spelade vi match mot Täby i 26 grader och sol och jag kan säga att det var riktigt tungt.
På kvällen ringer Gustav och säger:
 "Du, din pappa har en Chrysler va?"
"Jaa.." svarar jag undrande.
"Kan du gå ut och kolla vad det står bak på den?"
"Eh, javisst"

efter att ha öppnat dörren och kollat ut på gatan säger jag:
"Gustav, det står en bil på gatan utanför mig, är det du?
"Ja, hahahahahaha"

så det blev till att klä på sig snabbt.
Men trevliga, spontana besök välkomnas alltid!


Och idag då..
Gustav kom och hämtade mig med bilen.
Vi åkte för att köpa vår picknick-mat som bestod av
rostbiff, potatissallad och jordgubbar och begav oss mot Tyresö för
att se Gustavs lillasyster Ellen spela fotbollsmatch.
Matchen slutade tyvärr med förlust för Örby men på plussidan bör nämnas att Ellen gjorde ett snyggt mål!
På hemvägen satt vi och Sjöng (skrek) till Jason Mraz's "I'm Yours", kan det bli bättre?
Sommaren är här!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback