Påhopp av min Tränare

Min tränare Tony har förmodligen (mycket troligt), nämnt mig i sin blogg och då ej i en god bemärkelse!
Detta tolereras inte av mig och jag funderar seriöst på att Match-strejka. Tyvärr älskar jag spelet för mycket och skulle aldrig svika laget för något sådant och då jag innerligt hoppas att Tony har skrivit om mig med ironi är jag villig att förlåta honom.

Jag tänker inte bidra till ett förhöjt läsarantal på Tony's blogg och väljer därför att inte länka inlägget.
Jag väljer även att inte länka inlägget då vissa kan uppfatta inlägget stötande.
När jag säger vissa menar jag givetvis jag själv.

ILLA COACH!
"hur illa?"
"JÄVLIGT ILLA"

Kommentarer
Postat av: Lina

Helt rätt Zeta! Ses ikväll förhoppningsvis hjärtat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback