Sista inlägget innan München

Igår var vi hos Läth för att säga hej då till jesse och Idag träffade jag Lina för sista gången på en månad, babe jag kommer sakna dig!

Sen var jag och Sandra hos Gustav och grillade med en massa människor.
Jättemysigt men trist att säga hej då till Gustav och Sandra.
Ska upp om 5 timmar så borde sova nu.

mobilen funkar igen men kommer inte svara på någonting i München
på mobilen så skriv på FB eller här i bloggen istället!


FÖLJ BLOGGEN UNDER MIN MÜNCHEN-RESA!



bild från gårdagen:



Kommentarer
Postat av: Serena

Ha det underbart i München hjärtat! du måste höra av dig när du är där och berätta hur det går och om allt är bra! :D

2008-05-18 @ 09:49:58
Postat av: Lina

I´m gonna miss you babe!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback