Torsdag

"Jag blev ett måndagbarn!
Hela livet blev en helg."

Ja, lite så känns det och det är skönt.
Inte mycket i skolan, roliga saker som händer runt omkring mig och jag älskar fotboll! (förvånad?)
& imorgon är det fredag vilket denna vecka betyder:
Girls night out.
Jag, Lina, Josefin, Johanna, Sandra, Mia, Gullan, Jessica, Serena och
kanske några tillkommande ska ha en kväll utan grabbar och grabbsnack!
Tjejerna tror att jag är den som kommer att klara mig sämst. Göra bort mig efter 2 minuter genom att prata om någon kille men jag ska nog visa dom! Jag kommer vara den som inte nämner killar en enda gång!


Jag ger er en update imorgon om hur det gick!
nu ska jag kila iväg på träning.
over and out!

Kommentarer
Postat av: sandra

du glömde ju mig ändåååå...

2008-09-11 @ 18:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback