dålig update

Ja usch vad dålig jag är på att uppdatera!

I fredags blev det en mysig hemmakväll med Idol och mina gamla klasskamrater Emma och Camilla. Tänk att man inte går i skolan längre!

Lördagen var WINNERBÄCK, oh älskade winnerbäck <3
Innan konserten åt jag Cornelia och Martin middag och hade det trevligt.



Efter konserten blev det utgång för mig Serena och Lina och vi träffade våra hockey-grabbar.


På söndagen jobbade jag på Dif-Assyriska och det var en underbar känsla när klockan nådde 122 minuter och det stod klart att det blir Allsvenskan 2010 för mitt underbara Djurgården trots att dom har spelat uselt i år!

Måndag-Tisdag-Onsdag och inte mycket har hänt. jobbat på som vanligt.
Idag var Gustav här och pratade lite och mös. I'm glad we're still best friends.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback