Mina Erikssonar.

Jag har en bästa vän. Hon var här igår. Jag har en Bästa vän. Han är på väg hit nu.

Jag har två bästa vänner som är bäst i hela världen.
Dom heter Gustav Eriksson och Serena Eriksson.

Serena och jag har känt varandra sen vi gick på dagis, då vi var 3-4 år. Då hon mobbade mig för mina stödhjul och jag henne för hennes snea finger. Sen dess har vi varit oskiljaktiga och är det än idag.

Gustav och jag har känt varandra sedan skiftet från grundskola till gymnasiet och hade jag aldrig börjat på EG så kanske vi aldrig hade känt varandra men det är en annan historia. Hur som helst så sitter vi här idag och det är jag otroligt glad för.

 

Jag har två av världshistoriens bästa kompisar och tack tack tack för det.

Ni är bäst. <3


Kommentarer
Postat av: S

Älskade älskade bästa vän!

2009-11-20 @ 15:54:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback