Update!

Ledsen, har inte skrivit nåt på en vecka men här kommer veckan som gick:

I Lördags var vi ute med laget. Först O'Learys och sen blev det pilot! Kvällen var rolig trotts att jag blev orolig när Niklas försvann ;P

I söndags blev det filmmys med Serena, Niklas, Adam och Felicia. Vi såg Friday 13th, Kenny Starfighter och när de andra hade gått såg jag och Felicia på Bring it on.

Måndagen blev med Ikea-dag med Felicia och film med Niklas och Adam. Dumpad. på kvällen såg vi på Strandvaskaren och spelade NHL, men jag får nog öva lite på det innan jag kan ge killarna en match

I Tisdags jobbade jag och tog det lugnt.

I onsdags Jobbade jag och sen var jag, Terece, Charlie, Niklas och Adam hos Felicia och såg Freddie vs. Jason och spelade biljard.

I Torsdags var jag hos frisören och sen kom Eskilstuna-gänget till Felicia. Vi tittade på Twilight och The Last house on the Left som var riktigt bra.

Igår Jobbade jag och sen kom Felicia och Eskilstuna in till stan och åt lunch med mig. Kvällen spenderades på Metro.

Idag har jag bara segat.

Ska uppdatera bättre, lovar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback