Suck! vilken dag.

Min Dag började redan klockan 07.55 då jag efter att ha pulsat i snön och knappt kunnat andas pga. blåsten, kom fram till Huddinge Station. Det kom ett pendeltåg 08.11 men vi var inte framme vid centralen fören efter 49 härliga, stående minuter.

Självklart var mitt tåg till Gävle, som skulle gått 09.24, försenat och efter att ha väntat i 1,30 h fick vi kliva på ett tåg för att 5 min senare få SLITA tag i våra väskor för att hinna med vårt ordinarie tåg som lämnade centralen nån gång runt 10.30 eller liknande.

Framme i Gävle Var jag inte fören 14.10 och hemma i lägenheten i Sandviken 15.30. Men här i Gävle gick bussarna som dom skulle! En eloge till x-trafik!

Sen dess har jag suttit och skrivit min teorireflektion i Ledarskap från start och har precis skickat in den.

nu ska jag lägga mig i sängen innan jag stupar!
G'natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback