Turkiet och vårsol!

I Helgen var jag "Hemma" i Sthlm och Huddinge och hälsade på vänner och familj.
Min syster kom nyss hem från Aussie så fick höra allt spännande hon hade varit med om.

Jag var även barnvakt till världens sötaste killar som jag saknar som bara den sen jag flyttat.

Nu är jag tillbaka i Sandviken igen och nu skiner solen äntligen här! Snart kanske man kan tillbringa tid på balkongen. Vi börjar få ordning på allt här i lägenheten nu och till helgen kommer Bästis-Cornelia.

Nästa vecka börjar 2 nya kurser. Marknadsföring och Ekonomist Styrning.

Igår bokade jag och Älsklingen en resa till Turkiet första veckan i maj! ska bli underbart. Förra året vid samma tid var vi i Tunisien.



(verkar inte funka att ladda upp bilder just nu)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback