inte en människa på hela dagen

idag har det regnat nästan precis hela dagen och jag har bara satt foten utanför dörren när jag har gått mellan mitt rum och huset. Det blev ingenting av den här dagen.

Här sitter jag med mitt thé och deppar.
Jag sitter här och vill bara skrika ut en massa fula ord.
Tala om för dig hur värdelös du är.
Men det jag egentligen vill säga är att du inte är värdelös.
Inte det minsta.
Och kanske är det det som stör mig mest av allt.
du har inte gjort något fel, alls.
Men har jag det?
Har jag verkligen det?

jag hoppas fortfarande.
I tystnad. Utan ord.
Det är inte min tur längre.
Det är din.

shame on you if you let this one pass, i promise you..



"You say hello, inside I'm screaming i love you.
You say goodnight, in my mind I'm sleeping next to you
You walk away from my car crash of a heart
and you don't know.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback