ToR Sthlm-Gävle (Sandviken)

Hej!

Den 1 december flyttade jag och Johnny till Sandviken som ligger ca 25 min väster om Gävle där jag ska börja plugga den 24 Jan. Lägenheten är en tvåa med klädkammare och bilder kommer det senare. Jag ska plugga till Mäklare i höst men nu i vår börjar jag på ekonomiprogrammet och mina två första kurser blir Ledarskap och Affärsredovisning.

Att flytta hemifrån är spännande, befriande men även läskigt. Det är ett stort steg i livet som jag tog 2 dagar före min 20-års dag och på tal om min 20-års dag så ska man aldrig lita på att allt fungerar i lägenheten man flyttar in i. Allt löste sig och det var främst det elektriska som var ett promblem men detta på bekostnad av min 20-års drink..

Jag kommer att berätta allt om mitt liv i Gävle och om mina ToR besök Sthlm- Gävle.
Har ni frågor? Fråga!


Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

ne men en ny gävlebo :) roligt!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback