Lila UGGS

För en vecka sen köpte jag ett par lila Uggs med knappar (se bild) från Campadre.



och dom kommer om några veckor.



Jag sitter och tittar på lite datorer. Inte för att jag behöver en nu men min nuvarande laptop har en stundtals glimmrande skärm och jag tror att den kan dö om inte allt för lång tid :'(
Jag har iaf hittat min nästa dator, eller hur den ska se ut på ett ungefär..

HP Mini 210-1115so
Mitt enda problem är att jag vill ha en CD-enhet på min dator och det har ju inte minisarna.
Kommer att behöva en dator nu när jag ska plugga men kan ju hoppas att min håller ett tag till.

Jag har kommit in på Södertörn, Internationella Ekonomprogrammet. Står fortfarande som reserv till Stockholms och är grymt sugen på Gävles Mäklarprogram men kanske till hösten. Vore roligt att få känna på att bo själv och att inreda som jag vill. Vi får se vad framtiden har att erbjuda..


THIS IS 2008..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback