Natten till söndag

Idag har jag varit hos min underbara vän Malin.
Det blev prat, musik och många skratt vill jag lova!
Revyn saknas mig måste jag säga men nu är det inte långt kvar till den 17 februari och den årliga återträffen. Plus att jag faktiskt ska träffa Jonathan på Tisdag <3
Mysigt att snön äntligen har kommit!
Trots pulsande och blöta kläder så blir det inte vinter på riktigt utan snö ^^






Jag saknar dig nu, precis som jag har gjort de senaste 8 månaderna..
Jag vill inte ha dig tillbaka, jag vill bara ha din vänskap!
Bara veta hur du mår, bara få möjligheten att träffa dig, se dina förändringar.
Jag ljuger inte för mig själv längre.

Jag behöver dina råd, dina tankar och ditt sätt att hantera svåra situationer.

För mig betyder du så mycket mer än någon som kom och sedan gick!
Är det för mycket begärt att få behålla en vän man inte klarar sig utan?





"We are compelled to do what we have been forbidden", Hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback