Slapp Söndag

Den här dagen har varit en riktigt slapp och skön dag.
Började med lite replik-pluggande i väntan på Malin.
Malin kom och vi gjorde en god lunch bestående av kyckling, pasta, svamp och tomathalvor. Det var riktigt gott!
Senare under kvällen trodde jag att jag skulle få ta ett lugnt bad men så blev inte fallet.
Christian : " Zandra, får jag bada efter dig?"
Mikaela : "Zandra, när börjar EG för hösten?"

Så det blev bara 20 minuter i badet innan jag tröttnade men det var skönt så länge det varade.

Jag gick omkring i morgonrock när det ringde på dörren och familjen skrek : "Det är till dig Zandra, det är Isabell & Milton (Isabells supersöta hund)".

Isabell kommer förbi ca 2-3 ggr i veckan och nästan varje gång får hon svaret : "Zandra är på träning" eller "Zandra är inte hemma". Tidigare var det lättare, då jag var skadad. Vi hade våra promenad-dagar och jag saknar våra promenader. så DÄRFÖR struntade jag i "Jag ska gå och lägga mig tidigt ikväll" och slängde på mig kläder och gick ut och gick. Det var jättemysigt, Tack Iss <3

     

Über und aus - Zandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback