Unsaid Words

Unsaid Words, Det är Titeln på min egenskrivna låt som jag redovisade inför publik i dag och med tanke på att allas låtar blev klara i måndags så var det starkt jobbat!

Även om mina verser var spaceade, min låt inte hängde ihop, jag aldrig hade kört hela låten rakt igenom och att melodin blev helt fel i verserna så är jag nöjd, det gick okej.

18 dagar kvar till sista skolavslutningen någonsin!
(märk det EG-ettor)

detta beror på att i tvåan åker de flesta och iallafall förmodligen jag iväg på EU-dim och kommer befinna mig i München på skolavslutningen och i trean tar vi ju helt enkelt studenten så den här skolavslutningen måste vi ta vara på.. :)


S1 i bromma
image21

Über und aus - Zandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback