helgen som kom och gick.

Helgen var en lång väntan.
Veckan som var var en lång väntan
Veckan kom kommer är en lång väntan.
Månaden kom kommer är en lång väntan.
Hela livet är en lång väntan.
En lång väntan på dig, du som aldrig riktigt kommer.

Fredag       Mysig fika med grabbarna: Karl och Carl samt en kall promenad runt stan.
                    Följt av utslagningen av Idol hemma i tv-soffan.
                    Christoffer åkte ur idol, är det så svenska folket tycker att tävlingen ska fortsätta?
                    En tävling utan Christoffer Hiding, som var bäst av de alla. En tävling med Andreas som jag inte riktigt
                    vet varför han är kvar, jag ser ingen charm eller scennärvaro där.
                    Men nog är jag lycklig över att min guldgosse Mattias är kvar i tävlingen!




Varför väntar jag när jag vet att du inte hör av dig?
Du är ett mysterium.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback