årets idol:

Alla som känner mig vet om mitt emorma intresse för musik. Det är en stor del av min hjärna som endast jobbar för detta underbara ting som vi kallar för musik och mer än halva jag skulle bli överlycklig om jag fick chansen till att försörja mig på detta på ett eller annat sätt.

Hur som helst, jag har tidigare år inte missat ett enda avsnitt av idol (nästan).
Men iår jag har sett ca 4 avsnitt fram till idag. Jag hade ingen aning om vilka som var med i programmet och alltså inte heller någon aning om vem som var bra eller inte.

   Varje år har man ju favoriter och jag brukar deffenitivt inte ha problem med att utse min/mina.
Så jag var laddad. Jag slog på tv:n klockan 20.00 denna fredag kväll.
Efter att ha sett hela programmet hade jag min nyblivna idol klar för mig.
Mattias Andréasson. 

image41
http://www.youtube.com/watch?v=bb2UTKqUfwc
(Den låten är en perfekt beskrivning på någonting jag har upplevt)


Han har det där lilla extra! Det har han verkligen.
Killen tog mig med storm så fort han klev in på scenen och inte blev jag besviken när denna söta, charmiga 26åring öppnade sin mun.

Några andra idoler i år som inte går av för hackor är: Daniel Karlsson, Patrizia Helander och Christoffer Hiding.



Någon jag tyvärr inte tål Är Sam.
Vi får se vem som åker ut. om jag får bestämma så är det han.
Uppdatering sker efter programmet :)



Det här är min vän Gustavs blogg, kolla in den!
www.grutti.blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback