Vinst igen genom Rajalakso

Igår spelade Djurgården mot Halmstad på en blöt gräsmatta på Stadion men det hindrade inte mina Gårdare från en vinst.

Innan matchen tippade både jag och Sandra på 2-1 till Djurgården.
Jag tippade på mål genom Rajalakso och Jonson men sa samtidigt till Sandra: Men inte kan han väl göra mål idag igen, Rajalakso?

I den 7de minuten fick jag svar på den frågan för då nätade Sebastian Rajalakso 1-0 till Dif och lyckan var enorm.
Jag hoppade och skrek och var bara allmänt överlycklig.


Spelet var allt annat än perfekt men Djurgården lämnade stadion med en Vinst och efter Första Matchen Sandra och jag var på för i år lämnade både jag och Sandra Stadion som "kära".

Jag i denna underbara,magiska Sebastian Rajalakso och Sandra i sin för evigt älskade Sölvi Ottesen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback