igår var allt rosa, idag är allt grått.

Igår köpte jag äntligen en ny, egen kamera!
Den är rosa och jag är supernöjd.
Gustav hjälpte mig hitta min perfekta lilla älskling och den är underbar.



Men idag är allt grått.
Ingenting är rosa denna måndag den 4 augusti och tiden tycks till min förfäran springa iväg, framåt.
Framåt och på väg mot den 25 augusti. Dommedagen, även kallad skolstarten.
Skolstarten på den sista året.
Och det är inte det enda!

Här sitter jag, nej, jag står, springer!
jag uppehåller mig med allt som kommer i min väg.
Städar rummet i onödan.
Sorterar mina böcker,skivor och filmer.
Vad som helst!
Allt för att inte behöva skicka ett sms jag så gärna vill skicka.
Jag ska skicka det.
Men jag bävar.
Jag är rädd.

Rädd för att personen som mottar detta sms inte ska ha ork, lust eller vilja till ett svar.

Jag struntar i om jag avslöjar allt mer än lite men jag är trött!
Trött, trött, trött på missuppfattningar, misstolkningar och otydliga budskap!

Låt mig vara så tydlig jag bara kan:
men vågar jag det?

..det är du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback