hemma från thailand

Det finns stunder i livet då man inser vad som verkligen betyder någonting.
Stunder då man upptäcker hur dåligt man skulle klara sig utan en människa.
Jag har insett att det finns en människa jag aldrig skulle klara mig utan.
Jag har sagt det många gånger förr men för varje dag som går så känner jag det ännu starkare;
För utan dig, Elin Liiv, vore jag inte jag.

Du, Elin, kommer alltid att vara den vän jag sätter högst värde på.
Trotts tidigare motgånger så vet jag, Vet att vad som än händer står vi stadigt på jorden, tillsammans.
Vad som än händer kommer du alltid vara min närmsta och käraste vän.
Det finns ingenting i världen, ingenting Elin, som kan ändra på det.
Tvivla aldrig på det, även om det finns och har funnits gånger då jag vet att du har tvivlat så finns det ingen anledning till det för även om vår värld så rasar samman, kommer jag alltid att vara                                                     Din Leopold och du Min Stellan!

Just i dag är jag stark, just idag mår jag bra, för Oliiv lever i sinnet, i minnet och i framtiden.

Jag älskar dig, Elin Anette Liiv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback