bloggtorka över.

sommarlov, buss-strejk och solen skiner.
vad kan bli bättre?


Tillbaka igen i Stockholm efter Ett par härliga dagar på Sandhamn och
Stockholm har istället för att bli en stillastående stad, (då bussarna inte går), blivit en stad i rörelse.
Folk Cycklar eller går för att ta sig till olika platser och även den lataste får sätta sig på cyckeln, eller stanna hemma fram till slutet på strejken.

Igår jobbade jag på stadion under djurgårdsmatchen som godisförsäljare och vet ni vad?
Det är världens bästa jobb.
Jag får gå runt med en låda på magen mellan läktarplatserna och sälja godis samtidigt som jag ser matchen!
Som evig gårdare är detta alltså det perfekta extrajobbet för mig.

nej, nu ska jag ta mig ner till centrum för att fixa allt inför ikväll.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback