Outtalat sommarlov?

Ja, uppenbarligen har min blogg tagit ett outtalat sommarlov och det ursäktar jag för.
Tänkte försöka dra mig i kragen för att skriva ett inlägg om gårdagen.

Igår var jag på ikea under dan och mitt rum ser bättre ut än någonsin!
Äntligen är jag nöjd!
På kvällen skulle jag och Lina åka till Tullinge och Bärzén och jag som för en gångs skull var sen (jag lovar, det händer inte ofta!) fick springa till tåget och tror ni inte jag då är med om det parfekta filmklippet?
Klacken fastnar och när jag springer tillbaka och drar loss skon så går ju klacken självklart sönder.
Vilken otur man kan ha..
Men det blev en jättetrevlig kväll ändå med en liten lag-samling då Patty och PG var där.

Tack för en mysig kväll!
(jag har inte fått ordning på mobilen än och kan inte lägga upp bilder)




Idag blir det Djurgården - Helsingborg, håll tummarna (det kan tyvärr behövas).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback