Att stå upp för det man vill & känner

Så många gånger har jag med avsikt glömt det jag en gång ville ha.
Så många gånger har jag gömt mina känslor för att inte bli "bortgjord".
Så många gånger har jag tänkt: det är ingen idé, lämnat platsen och inte sett mig över axeln.

Men inte den här gången. Inte den här gången.

Jag glömmer inte
Jag känner
Jag vill
Jag kan inte gömma dig. 




och jag vågade aldrig hålla din hand
men kanske är vi sånna som i slutet får varann?
- om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt..

Kommentarer
Postat av: tessi

nu har jag hittat din blogg Z, skitfin!
men jag är lite besviken på att du inte har lagt ut några bilder från holland, för du hade väl kamera med dig? :)

2008-03-28 @ 09:44:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback