Fotbollens framtidshopp

Jag måste bara säga det innan någon annan säger det :

FOTBOLLENS FRAMTIDSHOPP ÄR ROBBIN SELLIN FÖDD 1990!
glöm för guds skull inte det!
Jag vet att det finns de som har sagt det redan men jag vill inte vara sämre jag.

Jag lovar er att om inget mirakulöst händer får vi defenitivt se mer av Robbin Sellin i framtiden!
Han spelar för närvarande i Djurgårdens Tipselit lag och går på Djurgårdens idrottsgymnasium Vittra Södermalm tillsammans med mina hockeyspelande f.d. klasskamrater.
Jag har bara sett honom spela en gång och det sägs att han inte gjorde en av sina bästa matcher då men om den matchen bara var en bra insats så kan jag bara tänka mig hur en suverän insats skulle se ut!

image157

(Behöver jag ens säga att Robbin är framtidens stora hunk?)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback