Plugg-Fika

Idag satt jag på Nils Café på Drottninggatan och pluggade.
Lär bli många sånna dagar framöver för jag har märkt att det för mig är omöjligt att plugga hemma, tyvärr.

Därför tänkte jag jämföra de Caféer jag går till och skriva resultatet här på bloggen.
Mest för min egen skull för att jag i slutändan ska hitta mitt ultimata Plugg-Café.




Café Nils
Drottninggatan 108 (övre drottningg.)

Te 18:-

Tyst och lugn miljö.
Möjlighet till att sätta sig lite avskilt finns.
Arabisk musik som jag uppskattar mindre.
Tyvärr tråkig inredning med konst som inte faller mig i smaken.
Dock jättetrevligpersonal som bryr sig om kunden.

Avstånd från skolan: ca 15 meter.

Mitt betyg: 3,5


(precis innan jag skulle åka hem gjorde även mina f.d. klasskamrater Malin och Tina mig sällskap!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback