Fredag förmiddag

Vaknar inte allt för pigg denna fredag.
Ont i ryggen och minns att jag fick ett sms inatt kl 03.07 där det stod: God Natt.
Jag vet inte hur det är med er men en torsdag då jag inte gör något speciellt går jag inte och lägger mig kl. 03...

Fast något speciellt gjorde jag ju igår. Efter Träningen var jag med Serena. Jag var hemma hos henne och hämtade henne då vi skulle ta en promenad och jag måste säga att hennes rum är det snyggaste jag sett!
Vi gick till centrum och köpte godis och läsk och gick hem till mig för att se på Gossip Girl.
Efter ett och ett halv avsnitt somnade Serena och gick hem strax före 01, då kröp jag ner i sängen.
tack för en trevlig kväll stump!

Kommentarer
Postat av: Serena

tackar vännen, jag har ju designat det själv (a) väldigt mysig kväll var det även om jag somnade mot slutet! :) det får göras om!

2008-05-03 @ 23:02:32
Postat av: Someone

Nu är det ju också så att en del SMS kan ta lite tid innan de kommer fram av olika anledningar, så det är mycket möjligt att personen skickade det tidigare, även om du inte fick det förrän klockan 3.

2008-05-07 @ 22:36:43
Postat av: Zandra

svar till "someone": Mycket möjligt "someone" och om så är fallet så får jag be "klockan-03-sms:et" om ursäkt men jag har mina anledningar till tvivel. :)

2008-05-08 @ 19:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback