Jordgubbar, Pistagenötter och thai-mat

Idag var en av de slappa dagarna.
Vi hade varken Tyska eller engelska pga. muntliga nationella prov och däremellan hade vi lunch vilket betydde en lunchrast från kl. 11.40 till 14.20.
Vi gick och käkade thai-mat vid hötorget.
Sen ville jag köpa jordgubbar så jag och Carl satte oss i Tegnerlunden för att äta jordgubbar.
Efter att ha gått hela dagen med en tryckande migrän-rädsla åkte jag hem med en påse pistage-nötter i handen.
Väl hemma blev det till att plugga matte innan träningen på källbrink.
Idag hade vi ett litet rehab-hörn och vi var väl en 4-5 st som satt där och gjorde mest ingenting :)
Lína och jag hade mycket att prata om som vanligt men hann inte med allt som skulle sägas.
Vi får ta det imorgon för då ska vi på DERBY!


Detta händer imorgon:
¤ Fotbollsmatch mot franskaskolan
¤ Sjukgymnasten på idrottskliniken
¤ Middag med Lina (och flera?)
¤ Derby med Lina

image288image289

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback