Kär i kärleken

När jag sitter på tåget och det mitt emot mig sitter ett otroligt gulligt par så kan jag inte sluta stirra.
Inte för att jag tycker att det är opassande ( om dom inte gör som korridor-paret i skolan vill säga)
Utan Tvärtom.

Har ni sett Hundtricket?
Filmen där Linus Wahlgren är "kär i kärleken".
Det är jag. På pricken.
Kär i kärleken.

Om man är kär i kärleken, hur ska det då kunna vara möjligt att hitta någon att verkligen bli kär i?
Jag låter er läsare vänta med spänning.
Är även öppen för förslag (hahahahaha)

Jag lever singelliv just nu, men jag är inte singel-typen.
Jag är flickväns-typen.
Kär i kärleken.


image321
Kanske skulle man testa med hundtricket? Nån som har en hund att låna ut för en timme?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback