München calling!

Hallo! Ich bin jetzt in Deutschland und München!

För er som inte fattade: Nu är jag i tyskland och München.
Vi akte i söndags kl 08.40 fran arland och landade kl 11.40
Pa Huptbahnhof träffade vi var värd-mamma och jag och Marie bor jättebra.
Det tar 10-15 minuter för oss att ta oss till skolan och Münchens cenrum.
Staden är stor med en massa roliga affärer och möjligheter!

Igar var vi alla pa en "kneipe" som ligger precis bredvid skolan och drack öl.
"Ein mass, bitte" Betyder att du beställer in en hel liter öl till dig själv vilket vi alla gjorde igar.
Jag och Marie kom hem vid 00.30 och imorse började vi skolan vid 09.

Igar när jag Johan och Jakob var i Englichen garten och drack öl sag jag en kille som inte sag illa ut och idag sag jag honom när vi var och at pa universitetet, hur stor är chansen? 
Min vanliga tur säger mig att det inte var sista gangen, haha (eller vad säger du, Lina?)

Imorgon ikväll ska vi pa ett Surf-party för studenter och da ska vi fan ha kul för pa torsdag är vi lediga fran skolan men ska tillsammans med gruppen besöka Dachau och Koncentrationslägret där.

Skriver mer när jag kan, Stay Uppdated!
Saknar er där hemma!

Kommentarer
Postat av: Lina

Det låter som att du har det bra hjärtis! ;) Och jag hoppas du träffar din kille som inte ser allt för illa ut! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback