blä

ja, här är jag då inte.
efter en tid av tystnad.
det känns nästan löjligt att säga det men vad är en blogg?

för mig var det en plats där jag kunde skriva vad jag kände, skrika och få någon stackars själ att läsa mina meningslösa tankar.

Någon stackars själ som inte behövde veta varför så därför fortsätter jag.
Min blogg är inte mycket annat än jada jada och en hel jävla massa klagande.
men det vet jag.





Jag är så förbannad på mig själv, på dig och på allt runt omkring.
Arg på mig för att jag inte försöker mer. För att jag inte är tydlig, vågar eller pratar.

Jag är arg på dig för att du varken tar mig till ditt hjärta eller slänger bort mig.
bestäm dig! gör något av de två.
För du borde veta, när hela huddinge vet, så borde du veta och det stör mig så enormt.
Jag är alltid tjejen som pratar för mycket, alltid tjejen som knappt bär på hemligheter.
jag vill inte vara det men det är min personlighet.

Det finns så mycket jag borde eller kunde ha sagt till dig sist vi sågs, men hade inte modet.




Fuck you and your pretty face with that perfect smile 'cause I think you have made me like you.

Kommentarer
Postat av: Gabriella

saknar dig, tihi(L)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback