Elegi

Åh en sådan härlig dag men tyvärr ingen vinst för mitt djurgården.
Började med skola mellan 11 och 14.10 sedan fikade jag med
Jonathan på 60's i bara si så där några efterlängtade timmar.
Mötte upp Pappa och hans kunder för att äta middag innan matchen.
Och tyvärr blev resultatet 0-0.

För att tala om något annat:
Ibland hittar man sig själv i ett besluttagande ögonblick
och detta hände mig idag och jag bestämde mig.
Varsågod, här har du din chans. Ta den och gör mig inte besviken.
Jag vill att det ska vara rätt beslut jag har gjort.





"Du ser andra halvan av solen när den sjunker i väst
Jag sitter ensam här och undrar var vi hamnar härnäst
Med dig på andra sidan jorden får jag tid till ingenting
Medan natten fäller blå, kalla skuggor häromkring

Vi skulle klara vad som helst, vi skulle aldrig säga nej
Och vad du anförtror åt mig, ska jag anförtro åt dig"

Lars Winnerbäck - Elegi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback