Lundsberg, utan kamera!

Vilken helg!

I Fredags var jag och Emma på jakt efter höst-prylar.
Skor, Jackor, Mössor, Vantar, u name it.

Jag ska ju inte shoppa någonting innan vi åker till New York på höstlovet men ett parskor kan jag ändå behöva.
Hittade ett par röda på rea på din skor som passar perfekt till en Mörkblå jacka jag hittade.

I Lördags morse 06.30 Lämnade EG-bussen Tegnerlunden för att ta oss till vackra värmland och Lundsbergs Internatskola, LS. Och som det sägs; "Solen skiner alltid i Lundsberg" (eller var det värmland)

Vi vann fotbollen flickor och Innebandy Flickor (jag spelade båda)
men killarna sumpade segern för oss och då det blev 3-3 i matcher ska vi och LS dela på vandringspriset i år...


Ikväll har jag tittat på filmen 21 och myst med mina underbara babes Serena och Lina och ätit fruktsallad.



-Serena på Sandhamn och Lina på kryssning i somras

Kommentarer
Postat av: Serena

Blev lite mycket fruktsallad va, haha! mysig kväll var det i alla fall :) <3

2008-09-29 @ 19:55:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback