Dagens mål:

Dagens mål är att inte sova mitt på dagen!
jag vet inte vad det är med mig men jag har svårt att sova på kvällarna, sover dåligt på natten. Vilket leder till att jag är så trött på dagen att jag somnar på väg hem från jobbet. jag kan inte hålla mig vaken helt enkelt.

Men idag ska jag se till att inte sova! Återkommer med resultat ikväll.

 

Mia kommer och hämtar mig om ett tag för att ta oss till vår första träning som tränare/lärare för Visättraskolans fotbollsprofil! Det ska bli spännande. Efter det åker jag direkt till jobbet.

Ikväll ska jag träffa Elin. Får se vad vi hittar på men kl. 21 är det PARADISE HOTEL. love it. parcermoni idag.

Ser verkligen fram emot den här helgen. Berättar senare varför.

PUSS!


Kommentarer
Postat av: Malin "Wille" Wihlforsén

gud vad jag saknar dig.

2009-11-19 @ 17:45:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback