Hej Lördag!

Underbara dag!

Ska kanske börja med att berätta om hur det gick med mitt mål?
Jag klarade det! har inte sovit middag sedan i onsdags. Haha, låpter som en tre-åring men jag är nöjd. Kanske kan komma tillbaka till en normal vardags rytm.

Måste tacka för all kärlek jag får genom bloggen och all glad respons jag möts av.
Men ni är fortfarande rätt dåliga på att kommentera. ;)

Idag då. Jag ska vara en snäll syster och titta på brorsans match idag. Sen behöver jag shoppa lite. Och Ikväll blir det reunion med gamla 9F. Har ingen aning om hur många som kommer, kan vara allt mellan 5 och 15 för min gamla klass är tydligen inte så bra på att osa.

Jag har 1000 grejer att göra idag och ingen tid. toppen!

Första träningen med F96 idag, ska bli spännande!

hörs senare! PUSS!

Kommentarer
Postat av: Björn

Trevlig blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback