Stressig dag

Idag har jag flängt fram och tillbaka mellan jobb.

Dagen började med att "Hässelby 1 min" blev fem minuter. Man måste älska SL-minuter! suck.
Och sen tas mitt tåg ur trfik vid medborgarplatsen vilket resulterar i att jag kommer 5 min för sent till familj nr 1 och mina gosungar. Passar dom fram till 13 och sticker sedan vidare för en Anställningsintervju i Kista. Tillbaka in till Stan och in på Sandys, Stureplan där Camilla jobbar. Efter en kort pratstund och en juice så är det vidare till Familj nr 2 mellan 16-18.30

Efter det var jag trött och satte mig på bussen mot Södra som tar ca 20 min och somnar..
Typiskt, så nu lär jag väl inte slmna fören 1 i natt heller!


Jag har febrilt sökt jobb de senaste dagarna då jag vill jobba ca 08-15.30 innan jag är barnvakt. Vi får se vart det leder!

Jag har även jagat biljetter till TWILIGHT-KVÄLLEN den 19/11 så har någon två eller tre eller fler biljetter att sälja så hör av er!

Imorgon är jag, än så länge ledig men tror att familj nr 1 vill att jag ska jobba. Ska träna en stund (Sprang en mil igår) och träffa Isabell.

NU ska jag snart se på Gossip girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback