Igår, Idag

Igår Gick det mesta snett..
På väg till jobbet stannade tunnelbanan mellan östermalmstorg och stadion i 15 min. Sen kommer jag upp från tunnelbanan och får ett samtal om att jag nyss tappat mitt busskort. Tjejen var jättesnäll och mötte mig så att jag kunde få tillbaka busskortet men då var jag redan jättesen!

När jag kom hem sprang jag bara in och hämtade bilnyckeln och hämtade upp Lo och vi körde till Mb-hallen.
Känns som om jag är olycksfågeln för båda matcherna jag har varit på har MB förlorat.


Idag. Samma huvudvärk, samma regn..
Men jag åkte och tränade i en timma.

Nu har jag tittat på DH och Danny (Beau Mirchoff) är snygg!


om en timma bär det av till jobbet.

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback