dåligt humör

Idag är jag på extrems dåligt humör. Tror att det lite grann beror på att det här egentligen skulle vara min sista jobbdag och sen skulle jag ÄNTLIGEN ha min semester på två veckor. Jag har jobbat hela sommaren...

Men nu börjar det ringa från alla håll med folk som förväntar sig att jag ska jobba.

JAG MÅSTE FÅ HA SEMESTER..

men jag är för snäll för att säga NEJ, jag ska vara ledig..

jaja.. allt är som vanligt alltså.


Och sen så ska jag säga hejdå till min bästa kompis Felicia idag också. Hon ska flytta till USA för att spela fotboll i ett.. kanske fyra år. Hon kommer att få det hur bra som helst men jag kommer att sakna henne så enormt mycket då det kan bli lite tungt ett tag fram över..

och min älskling är i GBG.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback