Ung och bortskämd

Programmet "Ung och Bortskämd" är ett spännande fenomen för mig som har jobbat sedan jag var 14, hämtat min lillebror sedan jag var ännu yngre och nu har jag precis flyttat hemifrån. I början tyckte jag att programmet var roligt pga. av alla de pinsamheter som deltagarna gjorde men de senaste avnitten har bara varit RENT pinsamma att titta på och det beror inte på deltagarna utan på DERAS FÖRÄLDRAR! Jag blir jätteförbannad när vissa föräldrar väljer att se förbi det uppenbara och istället säger "Jag tycker inte att mitt barn gör någonting fel"..

Kanske borde föräldrarna granskas istället för sina barn för jag tycket att pakterna som det rycktas om känns extremt barnsliga och allvarligt talat, i många av fallen är det ju faktiskt föräldrarnas egna fel att deras barn inte sköter det dom ska göra..

De som var mest värdiga vinsten var Tim-Joel, Lorenzo och Ellinor.
Och nej, jag skriver inte Lorenzo för att vi gick i samma skola och känner/har känt varandra.
Men förutom sysslorna i huset är ju Karolina lungt häftigast och jag vill ha hennes hår!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback