20 Jan

Hej och Förlåt.
Känns som ett passande sätt att börja detta blogginlägg.

Jag har inte skrivit på över en månad.
Anledningen: pojkvän, jobb och ren svensk lathet.

Varför ska jag ha en blogg om jag inte skriver varje dag?
Så NU ska jag verkligen ta tag i bloggen igen. Från och med nu kommer det MINST ett inlägg per dag med undantag för Special ocations då jag kanske inte kan skriva.

Som i helgen t.ex då Jag och syrran åker till London! Ska bli hur kul som helst. Vi har varit i London med familjen en gång tidigare men i helgen blir det girls gone wild! Njä, kanske inte.. men vi ska se till att shoppa, festa och träffa våra vänner Malin och Fia.

Så vad har hänt i mitt liv?

Jag har spenderat en hel del tid i e-tuna hos min pojkvän. Sen jobbar jag fortfarande som barnvakt och trivs jättebra hos mina familjer! Får fler och fler timmar på ReAgera klinikerna som receptionist och har precis börjat plugga tre distans kurser.
Företagsekonomi
Marknadsföring och
Inredningsdesign

Det tråkigaste som har hänt den sista månaden är att jag igår var hemma hos min tränare och vi kom fram till att det är lags för fotbollsskorna att få vila.. Jag älskar verkligen fotbollen och är jätteledsen över det här beslutet men jag har inte tid helt enkelt. jag har andra prioriteter i livet. Bla. mitt jobb som tränare. Så jag lämnar inte fotbollen helt men mina 90 minuter är slut..

Hejdå Älskade fotboll..

I Övrigt är livet som det ska vara. Helt-fucking-underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback