Aggemo is in the house

Gätsblogga. Ja, nu kör vi. Nu sitter Malin vid spakarna med ett glas i handen. Det känns väl bra? Det tycker jag i alla fall. Nu sitter vi här i vår lya (dvs. min, Fias, småländskorna osv osv osv osv) och lyssnar på fin musik. Det gillar vi. Skål för det. Eller, cheers som vi säger. Nåväl. Jag tycker att det är så djävulskt kul att systrarna Aspholm är här. Oh, ja. De är så himla, himla bra. Så himla bra. Vi var ute igår i paradiset, aka KOKO. Det är Guds gåva till världen. Helt ärligt. På KOKO spelas världens bästa musik och där finns världens finaste karlar. Dessutom, är stället hur fint som helst. Det ligger i Camden. Nu vet ni det. Bra, va? Intresseklubben antecknar.

Jävlar, vad jag skriver. Ikväll bär det ut i dimman igen. Det känns bra. Himla bra. Känns som att jag överanvänder det uttrycket. Jobbig brud. Nåväl. Igen. Nu ska jag sluta vara asocial och konversera med resten av packet. Dessa männsikor som sitter i detta rummet är fantastiska. Jag älskar speciellt flickorna som är på besök; Zandra och Mickan. Nu får det vara nog. Malin signar ut, slut.

Puss på systrarna Aspholm och nu ska vi göra stan.  
Alla borde åka till London. Helt ärligt. Världens bästa stad.

Kärlek. Puss. Slisk. Slafs. Smek.
/Malin




Kommentarer
Postat av: Mickan

jag vill ha slafs - ikväll!

2010-01-23 @ 23:37:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback